tdaniel 2009.10.19. 01:00

Utolsó mondatok...


Utolsó mondatok...

 

1. "Rövid leszek" - mondta a kígyó, és felkúszott a vonatsínre...

 

2. Vigyázni kell a mai ejtőernyőkkel, nagyon hasonlítanak a hátizsákomra...

 

3. Hoppá fiuk aknát találtam! Megnézem közelebbről!

 

4. De aranyos kutya vagy, úgy megsimogatnálak.

 

5. A pitbull soha nem bántja a gazdáját.

 

6. Dobd ide a hentesbárdot!

 

7. Szerinted is óra van a os ember táskájában?

 

8. Ebben a palackban levegőnek kell lennie

 

9. Tudod, elméletileg a karburátoros autókat nem lenne szabad betolni, de...

 

10. Palesztinában: Boldog hanukát!

 

11. Burger King-ben: Egy McFreeze lesz és...

 

12. Ne segíts! Ki tudom nyomni...

 

13. És most aki először leér a hegyről...

 

14. tornatanár: gyerekek minden gerelyt hozzám!

 

15. SÍRFELIRAT:mondtam,hogy beteg vagyok!

 

16. Én gumi nélkül szeretem!

 

17. Bazzeg! Kannibálok!!

 

18. Oo finom ez a Beherovka, iszom még párat..

 

19. .. és legyen meg a te akaratod. Ámen.

 

20. Hoppá fiuk aknát találtam! Megnézem közelebbről!

 

21. Gyere nyugodtan. Amúltkor is 24-en mentünk le a lifttel.

 

22. Vagy ezek a mi koordinátáink?

 

23. Ne félj! Ebbe még senki nem halt bele! (JT)

 

24. Mennyünk a sineken! A múltkor se jött a vonat!

 

25. Kés van nálam!!!

 

26. Pont elférek a két torony között.

 

27. A fázisceruza nem mutat semmit.

 

28. Jé, még soha nem láttam ilyen alacsonyan szálló repülőt!

 

29. Nézd Nagamo! Egy segélycsomag!

 

30. Feltalaltam a vizhuteses transzformarort !!!

 

31. ooops I did i...

 

32. Sarudi tábor: Igyátok mega löttyöt és kaptok 10 pontot! -Jóóó...

 

33. Ezt az Unicumot nekem rendelted? Köszi...

 

34. Ezeket a gumiköteleket mindig átvizsgálják ugrás előtt!

 

35. Vettem leárazva 20dkg parizert...

 

36. Bácsi! Adja már ide azt a járógépet!!!!!!!!!!

 

37. Hídon: hm, kb 20 méter. Vajon túlélem ha leugrok? Á.. megbrobálom!

 

38. Szoftverboltban: Mondja kérem, lehet kapni MacOS-hez rajzolóprogramot kapni?

 

39. De hülye ez bundában szedi a málnát!

 

40. Magassag 120 lab. Illetve!

 

41. Tanár úr, kérem! Én készültem!

 

42. Neem, nem akarok Windowsos lélegeztetőgépet!!

 

43. De csúnya kopasz fejed van!!

 

44. Mindjárt jövök, csak elhalgattatom a szomszéd kakasát. (bocsi)

 

45. Követelem, hogy O. Viktor mondjon le!

 

46. Milyen gázszag van itt... és milyen sötét.....

 

47. Itiner utolsó szava: Illetve...

 

48. Utálom ezt az oldalt... (lba.hu)

 

49. Ich bin Partizan!

 

50. Na megyek, fölszerelem a villámhárítót.

 

51. Semmi ok a pánikra, kisebb légörvénybe kerültünk.

 

52. Szia Drágám! Ez itt Réka!

 

53. Biztos,hogy nem a betonra esünk...?

 

54. Félre puhányok! Majd én megölöm!

 

55. Kocsiban: Tuti beférek még a busz elé!

 

56. Taposs bele anyukám!

 

57. Tényleg nem harap a kutyád?

 

58. Te is érzed ezt a gázszagot? És milyen sötét van... BY:ICE

 

59. Fürdőző: Szia cápa!

 

60. Dobd már ide a baltát...

 

61. Nezd Yakamo egyrepülő gép. 1946 augusztus 6. Hiroshima

 

62. Aki nem hülye, az haljon meg!!!

 

63. Űrtúrista: Mi ez a gomb?

 

64. Megyek, kipróbálom az uj görkorim

 

65. Fúj, de rossz volt ez a kávé!

 

66. Ha finnyáskodsz, én eszem meg.

 

67. Ha megrántom a kötelet, húzzatok fel!

 

68. Hála magának doktor úr, most már sokkal jobban vagyok!

 

69. Három gombóc vaníliát kérek szépen!

 

70. Hát nem a kardiológiara álltam sorban három órát?

 

71. Hát persze, hogy steril.

 

72. Hé! Várj! Ne inditsd még be! Hé, szedjen már le valaki, innen a magasból!

 

73. Hehe, úgy látom, csak én maradtam életben.

 

74. Heil, Továris Hitler!

 

75. Hivatalosan is bejelenthetem, hogy nincs szivárgás az atomreaktorunkban!

 

76. Hogyan ölted meg, mutasd már!

 

77. Hogyhogy elfelejtetted megetetni az oroszlánokat?

 

78. Hú, de büdös gázszag van! Ilyet még nem láttam.

 

79. Egy ketyegő levél!

 

80. Itt pont jó lesz, ebből a kanyarból látni az egész versenyt!


Szólj hozzá!

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://tdaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr331569052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása